Grupa „tfórca” na Facebooku

utwierdza mnie w przekonaniu, że ludzie posługujący się wyobraźnią jako swego rodzaju narzędziem są tak samo pozytywnie zwariowani jak i świrnięci. Wyobraźnia to potęga, działa niestety jak miecz obosieczny. O tym jest moja ” Kasika Mowka”, co nie wszyscy odkryli, dopatrując się podtekstów …pedagogicznych!

Wyobraźnia sprawia, że można wymyślać światy, ale też zamyka w tych światach, powoduje że człowiek widzi więcej niżby chciał. Chyba zazdroszczę ludziom, którzy są jej pozbawieni. Pomijając już te dywagacje, lepiej być dobrym rzemieślnikiem niż kiepskim twórcą. Ja kiedyś chciałam zostać kucharką  i tzw. kurą domową. Wiedziałam, że moja mama pokłada we mnie nadzieje, więc pewnego dnia na spacerze spytałam ją, czy bardzo miałaby mi to za złe, a ona: ” Nie. Pod warunkiem, że byłabyś znakomitą kucharką i spełniała się w tym”.  Ot, proste….

P.S. Nota bene grupa jest zamknięta i fajna, bo Facebook to już jeden wielki spam.

P.S.2. Dziwne….w kółko mam datę wpisu 7 wrzesień….Przecież jest już 8 wrzesień! To wszystko przez zwariowaną grupę, do której się zapisałam;-) Dzień świstaka tu mam!

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

2 responses to “Grupa „tfórca” na Facebooku

Skomentuj

