Ot, dyskusja: czy warto pisac bloga?

Kopiuję (za zezwoleniem):

  • Romuald PawlakFajne. Ale jak tak patrzę, to pora samemu zacząć pisać bloga. Tylko o czym? Wszystko już zostało napisane… 🙂

    32 minut(y) temu · Lubię to!

  • Lubię to!
  • Romuald PawlakBa, że wciąga, to ja wiem, człowiek pisze, ale nie książki 🙂 ale przeraża mnie, że każdy pisze, a kto czyta? 🙂

    24 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakpoprzedni czytali, wiesz ilu ludzi poznałam? Z nowym będzie trudno, ale warto i tak Jak sie bijesz z myślami to masz bloga, to nie konkuruje z książką, wręcz przeciwnie

    23 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczJest tam ileś tysięcy, którzy ekscytują się życiem innych ludzi. Ja nie chcę bloga, bo to największy złodziej czasu a poza „ewentualnym” zwiększeniem sprzedaży nic z tego nie ma. Moje życie, moje sprawy 🙂

    22 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowaknieee. nie musisz pisać codziennie, liczy sie treść, ja tez się wzbraniałam…

    21 minut(y) temu · Lubię to! · 1 osoba
  • Władysław Zdanowicz

    Aby przyciągnąć czytelników trzeba być systematycznym i choć co parę dni robić wpisy, aby ktoś zaglądał. Mój znajomy Rafał prowadzi bloga o USArmy (jeden z wyróżnionych blogów w Onet) i miał więcej niż sporo czytających, ale gdy tylko dosta…Zobacz więcej
    15 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakja miałam niezły page rank w poprzednim i w niczym to nie przeszkodziło w napisaniu książki

    14 minut(y) temu · Lubię to!
  • Romuald PawlakO, Władek, to byłaby myśl, ale przecież takich uczących pisania na swoich stronach są tysiące, myślisz, że zainteresuje ich jeszcze jeden grafoman? 😛

    14 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakeeee kurczę, masz nie pisać o pisaniu bo to mleko w mleku, tylko o codzienności, obserwacjach, co tam chcesz

    13 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczTo pisz o kobietach, co byś mógł gdybyś mógł :-)))))

    12 minut(y) temu · Nie lubię · 1 osoba
  • Katarzyna Nowaki linki wszędzie zostawiać, tak mi radzono i to się sprawdziło, niestety treści/kopii nie posiadam

    12 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczA na poważnie, o pisaniu książki ale na poważnie, czyli co jak kiedy, daczego dzisiaj ci nie idzie, dlaczego żona warczy że siedzisz przy kompie, że Tfórcy to gadacze, i jak wyciągasz książkę ze uszy z wnętrza/

    10 minut(y) temu · Lubię to!
  • Romuald PawlakPoważnie- to macie oboje rację. I jakaś część powstającego właśnie bloga będzie jednak poświęcona powstawaniu dwóch książek 🙂 jednej kobiecej, specjalnie na zamówienie Władka, a drugiej o psach 🙂

    8 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczJa bym jeszcze wciskał napisany fragment, aby po tygodniu wstawił poprawiony aby inni widzieli jak to idzie

    6 minut(y) temu · Lubię to!
  • Romuald PawlakBardzo dobry pomysł 🙂

    5 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakto może ja Wasza dyskusję skopije na bloga?

    4 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczO kobietach nie musisz, znam to z autopsji. Wystarczy przelać moje myśli jak obserwuję każdą ładną kobietę, dziewczynę a później wracam do kochanej żony,bo wszędzie dobrze a w domu najlepiej i najbezpieczniej

    4 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakpt: Czy warto pisac bloga?

    4 minut(y) temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczNie warto, ale to moje zdanie. Szkoda czasu 🙂

    3 minut(y) temu · Lubię to!
  • Romuald PawlakDawaj 🙂 ja właśnie się zastanawiam nad założeniem wątku: co byście chcieli przeczytać na blogu Romka Pawlaka? 🙂

    2 minut(y) temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowakdobra to ja za Waszą zgoda kopiuje te rozmowę

    2 minut(y) temu · Lubię to! · 1 osoba
  • Władysław ZdanowiczZdjęcia nagich muz… mogę być z tego forum :-))))))

    około minuty temu · Lubię to! · 1 osoba
  • Władysław ZdanowiczJaką zgodę, ja na nic się nie zgadzałem. A tantiemy :-))

    około minuty temu · Lubię to!
  • Anna Teluk-Lenkiewiczhmm Romku… co ludzie by chcieli przeczytać? a co Ty byś zechciał zdradzić??? 😀

    około minuty temu · Lubię to!
  • Władysław ZdanowiczOdważnych muz… :-))))))

    kilka sekund temu · Lubię to!
  • Katarzyna Nowaktantiemy potem, to daję NOW

    kilka sekund temu · Lubię to!

Romuald PawlakNa pewno nie zamierzam pisać o codziennym życiu, że wypiłem kawę, albo patrzę w okno. Ne, ne, albo światy wewnętrzne, tu Władek ma rację, proces powstawania ksiażki może być ciekawy 🙂 albo moje pasje, jakaś straszliwa astronomia? 🙂

kilka sekund temu · Lubię to!

Władysław Zdanowicz Żadnych blogów, to zwykły złodziej czasu :-((2 minut(y) temu · Nie lubię · 1 osoba

A na koniec anegdotka:

Ku pokrzepieniu serc tych, co tworzą:
Po koncercie, na którym wykonywane były dzieła Maxa Rogera, ukazała się w prasie ostra krytyka jednego z recenzentów.
Max Roger odpisał mu następnego dnia: „Szanowny panie, siedzę sobie w najbardziej ustronnym miejscu w moim domu i mam przed sobą pańską krytykę. Za chwilę będę ją miał za sobą”.
About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

2 responses to “Ot, dyskusja: czy warto pisac bloga?

Skomentuj

