I ta bezludna wyspa

Po pierwsze kojarzy się z durnym a wiecznym pytaniem: ” Co by Pan(i) zabrał na bezludną wyspę” i zwykle chodzi o książkę, a ja bym wzięła młotek jak już czy inny śrubokręt, by zbudować szałas, bo książki i tak mam w głowie.  Po drugie kojarzy się z książką właśnie pt ” Nie jesteś bezludną wyspą” i to jest niestety cholerna nieprawda. Bardziej jesteś  na bezludziu niż wśród ludzi, którzy mają wszystko poukładane i do nich zwyczajnie nie pasujesz. Jak szorty do spódnicy.  I zaczyna być to dziwne, jak te osiedla strzeżone, gdzie jak zapomnisz nagle swój własny adres czy dowód, to nie  wjedziesz albo wycieczki tak zwane turystyczne, gdzie obiad o tej i o tej, kolacja tak samo, a potem zamykamy drzwi, proszę państwa.  Wypoczynek po prostu boski!  Coś tam było, że na „bezrybiu i rak rybą”, no to proszę mi wskazać te raki, bo ja chyba niewidoma jestem.  To już bardziej się sprawdza, że „tonący brzytwy się chwyta”….,  O jednego mniej, zawsze to coś dla organizmu zwanego społeczeństwem .. A te puzzle kiedyś się rozsypią, już powoli  padają.

I żaden Piętaszek na wyspie nie jest potrzebny.  Wystarczy dostęp do netu;-)

To ja może wezmę się za nową powieść?

Babcia na to: hiiihiihuuurarahuhu

Chyba ma rację;-) Zwłaszcza z tym „huhu”

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

2 responses to “I ta bezludna wyspa

Skomentuj

