Zatem…

..może popracuję nad sobą, zamiast biadolić? Nie zajmie to jednego dnia ani tygodnia, ale  warto.  Czyli: priorytet to znaleźć pracę, nie czytać ogłoszeń, tylko wyjść  i po prostu pytać.  Po drugie: przestać być cholerną egotyczką i dbać o kontakty z ludźmi. Po trzecie: napisać sobie wszystko w punktach jak postanowienia noworoczne (lepszy czas teraz bo noworocznych nikt nie dotrzymuje) , ale same konkrety, a nie mrzonki i pitolenie bez sensu.  Hmm, co jeszcze? Zadbać o  przestrzeń, nie tylko własną.  Nie jest to łatwe, ale to co łatwe zwykle nie przynosi dobrych efektów. Aha i nie przenosić nic na jutro jak Scarlett. Zacząć od TERAZ. I na dziś to by było tyle.

( Coś za poważnie się zrobiło, a nie od tego mam bloga).

P.S. Znowu widzę, że szukacie pisarka.pl i znowu tłumaczę: tego bloga nie ma. Jest TEN.

A za chwilę czas na czytanie. Czyli Jewgienij T. Olejniczak  . Poniżej link:

Jewgienij

Na Portalu Księgarskim o Targach Książki w Krakowie, zapowiada się ciekawie:

15.Targi Książki w Krakowie idą w miasto!

Oczywiście mnie nie ma, ale może choć moje książki będą.  Ostatni raz podpisywałam  w 2005 roku. Sprowadziło się to do niecałej godziny siedzenia i na szczęście kilku podpisów i jednej bardzo ciekawej rozmowy.

Ale na pewno będę zwiedzała! Ciekawe, kto w tym roku będzie na billboardach, ostatnim razem dominowała pewna aktorka….

No i mam nadzieję, że znów Agata Wiśniewska przyjedzie, lubię z nią miotać się po Targach;-)  Agata z Biblionetki. pl

 

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

