Zima zaskoczy drogowców

Już w październiku?!  I będzie długa, jak właśnie usłyszałam.

Kiepski news. Zamiast jesieni było lato, a teraz siedzę w polarze z kapturem. Moje cieplejsze płaszcze wyciorane przez kota nadają się tylko do pralni. W mieszkaniu nie włączam na razie ogrzewania, protestuję.  To przesada!

Czyli tak będzie za niecały tydzień?

Zastanawiam się nad odkupieniem domeny pisarka.pl, ale muszę poradzić się informatyka, skoro mam mieć tylko sam adres? Pomocy fachowca trzeba!

I nie tylko doniesienia o zimie mnie dziś zaskoczyły.

Nie mówię teraz o ogłoszeniach, ale

dalej czytam .  Niektóre bywają ciekawe, np:

Restauracja poszukuje Kelnerki z zamiłowaniem do muzyki i śpiewu .

Niestety, nie mam słuchu. Bo zamiłowanie to tak i owszem;-)

P.S. A co do pogody, żeby nie było iż narzekam. Tak naprawdę chciałabym non stop wiosnę, do 23 stopni góra!

P.S.2. Piszę „Zaginionego”. Przyznam, że to moja pierwsza powieść całkowicie z głowy, nie wiem czy jest wiarygodna, ale  dopiero – tak na serio- zaczęłam się w nią wgryzać.

W ‚Kasice Mowce”  jest fikcja, ale oparta na moich emocjach, a tej bohaterki nie znam. Na razie, mam nadzieję. Zwyczajnie jej nie czuję;-(

A teraz idę pod kołdrę z

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

