Wracam

do ćwiczeń. Na bieżni, bo inne nie dla mnie. Do dziś pamiętam, jak poszłam na callanetics,  panie po sześćdziesiątce szalały a ja ledwo nogę w gorę podnosiłam , cała spocona i czerwona na twarzy, a te się śmiały.  Oczywiście więcej nie poszłam.  A na bieżnię chodziłam  z rok i bardzo dobrze się czułam.   To mi pomoże i w pisaniu, jak ruszę ciało z miejsca. Od dziecka unikałam ćwiczeń, w szkole podstawowej mama natychmiast mnie zwolniła, bo gimnastyka była o 7 rano i same jakieś tańce z piłką albo wspinanie się po sznurze, a co gorsza nauczycielka biła linijką po udach. Odechciało mi się skutecznie. Lubię pływać, ale baseny są daleko a ja nie jeżdżę samochodem.  Zatem zdecydowałam się już. Na pewno na psyche mi to też pomoże i wreszcie odświeżę umysł. Lasu tu nie mam, poza tym nie lubię chodzić sama i jeszcze po ciemku (wolę zdecydowanie bowiem popołudnia).  Zresztą jak będę wracała z ćwiczeń taka purpurowa (bieżnia może nudniejsza, ale wymaga sporo wysiłku), to lepiej po ciemku;-)  Dla osoby anty-sportowej jak ja to pierwszy krok, by poprawić swoją marną kondycje;-) Pod każdym względem! Coś w tym musi być, że wysiłek fizyczny jest dobrym panaceum.   Zatem do dzieła.

ten mój nowy blog to taki pisany ” do szuflady”, ale nie szkodzi…

 

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

5 responses to “Wracam

Skomentuj

