Nie jestem zabobonna, ale

co noc ostatnio śni mi się mama, a przecież nie żyje od ponad 7 lat.. Pójdę na cmentarz zapalić świecę, a na razie może modlitwa w jej intencji?  Interesuję się snami i wiem, że taki sen niczego dobrego nie oznacza. I to od dłuższego czasu, a już mi się nie śniła. Potem budzę się  z myślą, że zajrzę do rodziców na śniadanie i natychmiast uświadamiam sobie, że przecież ich nie ma ani ich domu.

Co to może być? Martwi mnie to, niepokoi no i czuję się potem dziwnie. Mam łapacza snów, ale coś nie pomaga. Potem cały dzień przesycony takim snem.

P.S. Jednak zaczęłam pisać „Zaginionego”, jestem na etapie policji; chciałam tego uniknąć, bo to nie ma być kryminał, ale nie da rady bez tej procedury (znalazłam ją w necie).  Dupa jaś, jak to mawiają, bo staram się, by choć ten fragment był realistyczny a żadnego gliniarza nie znam. Resztę napiszę z pamięci ( z mojego starego reportażu o ludziach, którzy wychodzą z domu i nie wracają).  Oczywiście cały pomysł mi się już zmienił.  Kombinuję jak koń pod górę.  Na razie nie ma się czym chwalić. Nowa koncepcja bardziej mi się podoba. Az mnie nosi, by napisać jaka, no ale nie mogę na razie. A moja niepewność sięga szczytu!   Chwilowo pisze, bo już inaczej nie mogę.

P.S.2  Na razie wycieram twarz papierem ściernym i cytryną , bo jak debil ostatni użyłam jakiegoś samoopalacza;-(

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

