Koty sugerują….

..że jednak nadchodzi zapowiadana długa zima. Są coraz bardziej okrągłe i puchate, a Czuczowi muszę zorganizować strzyżenie. Rzucają się na żarcie.  Odkryły, gdzie chowam suchą karmę, otworzyły sobie drzwiczki od kredensu, rozpirzyły słoiki, pudełka z kaszą i ryżem.  Doskonale wiedzą też, gdzie trzymam specjalną pastę na odkłaczanie, ale jakimś cudem nie udało im się jej przegryźć. Za to sama chyba zacznę ją jeść, bo włosy się panoszą jak dżungla. Do tego nie mam się w co ubrać, bo mimo zabezpieczeń wdarły się do szafy i mój ciemny płaszczyk jest do połowy biały. Czucz ma też nową zabawę, mianowicie siedzi na lodówce i kombinuje jak ją otworzyć.  Chciałam w niedzielę  rano pojechać do Krościenka (do poniedziałku) , ale mam obawy że po powrocie zastanę totalny sajgon. Albo muszę wynieść wszystko co szklane i w pudełkach do sąsiadów albo nici z mojego relaksu! Ewentualnie ubłagam znajomą, by tu  posiedziała. A plan jest taki, by w Krościenku wypożyczyć rower i ruszyć do Szczawnicy i z powrotem.   Może jednak  uda się wyrwać z Krakowa bez obaw o to, że w domu będę miała na podłodze rozsmarowany dżem z kaszą, suchy pokarm zalany wodą i otwartą lodówkę.  Takie dwa miłe stworzonka a tyle zniszczeń;-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

