Taki kalendarz mi sie marzy (koci)

1,935009.html

Cytuję:

„Dziesiątki nowych – nigdzie niepublikowanych – rysunków Simona Tofieda, najważniejsze święta (na przykład Dzień kota, Dzień czarnego kota), nieprzebrane morze trafnych cytatów (na przykład „Kot znajduje się zawsze po niewłaściwej stronie drzwi”) – to wszystko znajdą Państwo w „Kocie Simona na każdy dzień 2012″. Każdy dzień 2012 roku zacznie się od Kota Simona i na Kocie Simona się skończy! Inaczej mówiąc – to pełnia szczęścia (można już zacząć mruczeć).”

Potrzebuję tez na prezent.

Poza tym  zimno, pochmurnie i deszczowo.  Próbuję wyczyścić płaszcz z kota, bez zanoszenia do pralni, wyciągam zimowe buciska i niestety ale nie ma co już chyba marzyć o jesieni. Ale na targi muszę się w coś ubrać;-) Zwierzaków nie zabieram;-)

Czemu większość pisarzy ma właśnie kota?

A kalendarz niczego sobie, miałabym codzienną ripostę dla Pana Kota;-) Choć i bez tego mam, ale lubię kalendarze. Bo z pamięcią u mnie słabo;-)

Mam od groma Moleskine , ale nawet własnego pisma nie odczytuję, więc ten rodzaj słynnego diary już nie dla mnie;-)

Do zapisków najbardziej lubię żółte amerykańskie skoroszyty, ale w Polsce nigdzie ich nie ma.  Szkoda,  nie wszystko zapisuje się w komputerze.  Wciąż lubię pisać ręcznie.  Może raczej zapisywać, bo notatnik nie ma podstawowej funkcji: kopiuj/wklej;-)

 

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

