Hipisi

W Muzeum Narodowym we Wrocławiu jest wystawa zdjęć Tomasza Domańskiego  o hipisach z lat osiemdziesiątych. Eh, to moje czasy. Zaczynałam w Krakowie, pięknie było. Zdjęcia są głównie z Wrocławia. Fajnie, że zostały udostępnione.

Pierwszy powiew wolności. Hipisi lat 80.

Polecam tę wystawę. We Wrocławiu byłam wtedy tylko raz, na jakimś wielkim zlocie;-)

Rok snułam się po Polsce w niewielkiej grupie z Krakowa i wystawa mi to przypomniała. Nie, bym zapomniała, raczej trudno to zapomnieć, ale przecież życie toczy się dalej.

Już nie wiem dziś, skąd brałam te wszystkie koraliki, ale wymienialiśmy się nimi, a spódnice powstawały z zasłon i w pralce „Frania” 🙂

W Krakowie siedzieliśmy „pod Adasiem”, jeździliśmy do Tenczynka a potem pociągami za friko;-)

Jedno ze zdjęć z wystawy Tomasza Domańskiego ( za portalem gazeta.pl):

Maćka jeszcze zdążyłam poznać;-)

Dawno to było, oj dawno. Dziś jesteśmy bardzo dorośli, ale warto przypomnieć tamte czasy. Może nie tylko przy pomocy wystawy?

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

