Dlaczego?!

Wpis rozpaczliwy.

Otóż w łazience mam niemal saunę ( od grzejnika), a w pokoju miły chłodek z otwartym oknem. Podobno „zimnica”, jak mówią znajomi, którzy jak już wpadną, to siedzą nie wiedzieć czemu w kurtkach i czapkach, jakby zima była. A ja lubię taki chłód w pokoju, bo mam rumień. I niestety, jak przechodzę z pokoju do łazienki, zaraz pęka mi kolejne naczyńko na twarzy. A koty? Siedzą przy grzejniku , niemal z nosami w żeberkach i nic. Ani rumienia ani cery naczyniowej.  I dobrze, ale ja się pytam, dlaczego ja tak mam, skoro w chińskim horoskopie też Kotem jestem? ( A czasami Smokiem, im się wszystko myli).

Zaraz otwieram okno! Oczywiście siedzę jak burak w dresach podwójnych i czapeczce , ale czy tak nie jest zdrowiej?  A owa pani, która sypiała obłożona lodem? No, tego to za wiele dla mnie.  Ale żeby mi pękało naczynko na twarzy tylko po zmianie temperatur w jednym niewielkim pomieszczeniu?  Rozpaczliwie protestuję:-)

Poza tym nic nowego, szukam pracy, koty śpią (non stop, poza czwartą nad ranem, kiedy to zaczynają szaloną zabawę), nadal rzucam palenie i wciąż wybieram się na ćwiczenia;-)

I dopisuję  – w rękawiczkach – kolejne strony do mojego „Zaginionego”.

W stosownym wpisie pod tym tytułem dodałam jeszcze kilka stron celem tak zwanej zajawki;-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

