I by nie było tak posępnie ;-) Oto tajemnica zaginionych skarpetek

Dyskusja z Facebooka:

Katarzyna Nowak
Wciągnęłam do odkurzacza prawie całą nogawkę od spodni. Już znam tajemnice zaginionych skarpetek

Jolanta Ś; one poprzez odkurzacze i pralki przechodzą do równoległej przestrzeni;-)

Katarzyna Nowak a sztućce? łyżeczki to wiem, z jogurtami do kosza, ale zostały mi 3 widelce i 2 łyżki…

Katarzyna K:  aaaa…. to ja już wiem przynajmniej, że nie ma szans na znalezienie zaginionych skarpet…

Katarzyna Nowak nie ma . Żadnych

Katarzyna Nowak jak na pikniku Pod Wiszącą Skałą, widocznie skarpetek tez to dotyczy

Katarzyna Nowak ale sztućce??? Zagadka…

Jolanta Ś:  sztućce też faktycznie wiodą swoje tajne życie… tego niestety jeszcze nie rozgryzłam;-)))

Katarzyna Kowalska a sztućce to tak magnetycznie może coś przyciąga?

Katarzyna Nowak możliwe…

Katarzyna Nowak za to odkryłam u siebie …cudze skarpetki a przysięgam , że NIKT nie zdejmował tu skarpetek. Może skąds je przywlokłam sama

Katarzyna Nowak z wakacji np
!
Jolanta Ś:  haha, dobre;-)))

Katarzyna Kowalska to taka między przestrzenna wymiana 🙂 coś za coś…

Katarzyna Nowak serio

Katarzyna Kowalska ciekawe co dostaniesz za sztućce :p

Katarzyna Nowak oo właśnie!
!
Jolanta Ś:  międzyprzestrzenne loty skarpetkowe;-)

Katarzyna Nowak byle nie cudze sztućce Kaśka
!
Jolanta Ś:  loty sztućców byłyby juz cokolwiek kłopotliwe

Katarzyna Nowak mogłyby uderzyć nie tam gdzie trzeba, zwłaszcza widelce

Ewa B: a nie ma u ciebie skarpetek moich dzieci i męża, tak przez przypadek? Jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym po praniu miała komplet.

Katarzyna Nowak nie ma, bo te cudze są o dziwo w moim rozmiarze

Ewa B:  czyli muszę szukać u kogoś kto ma dzieciaki w podobnym wieku jak moje…

Katarzyna Nowak poczekaj, może będzie jak u mnie. Same przylecą

Ewa B: przybywają mi tylko podkoszulki, bo jak syn ma w szkole wf to wraca w dwóch

Ewa B: nie wiem tylko w czym wracają do domu jego koledzy

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

