Wiem, że jestem roztargniona ale dziś pobiłam rekord

Rozmowa z Facebooka, gdzie raczyłam się podzielić radosną nowiną:

wiem, że jestem roztargniona, ale….
wróciłam z zakupów, wymieniłam żwirek, wywaliłam śmieci, wsadziłam do lodówki zakupy.
Wyjęłam wszystko z torby i nagle odkryłam, ze nigdzie nie ma komórki.
W lodówce nie ma, w łazience nie ma, w koszu na śmieci nie ma, więc w desperacji zeszłam na podwórko do kontenera…nie ma.
Dwa prysznice (po kontenerze) a komórka spokojnie ładuje się na parapecie
Lubię to!
    • Małgorzata Y: ale to nie świadczy o roztargnieniu, w końcu w porządnym miejscu była, gorzej, jakbyś znalazła w lodówce ;))

    • Piotr S: Jeszcze dopisałbym przeszukiwanie żwirku i sytuacja do powieści 🙂

    • Daga G: No właśnie. :))

    • Sebastian S: mogla wrócić w tym czasie wyczerpana z kontenera

    • Małgorzata Y: Kasia, czy komórka? 😀

    • Sebastian S: Kasia była wyczerpana pod prysznicem wiec raczej komórka ostatkiem sil 😉

    • Katarzyna Nowak: najgorsze   jest to, ze po grzebaniu w kontenerach uświadomiłam sobie, ze przecież mam …drugi telefon i wystarczyło zadzwonić;-(

    • Piotr O: Piękne.

    • Katarzyna Nowak: gorzej, ze prawdziwe;-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

