Czasami Facebook bywa inspirujący;-)

Zapis rozmowy:

Ja: Nietzschego nie potrzebuje poza: dobrą pracą, kasą, dobrym przyjacielem płci męskiej, nowej wydanej powieści…hm…

Katarzyna Nowak malutko no nie?;-)

Halina N:  Prase mozna zawsze kupic,nowe wydanie powiesci ksiegarnie otworem stoja,przyjaciel plci meskiej ..biuro towarzyskie..!!!

Katarzyna Nowak : moją nowa powieść, nie kupioną;-)

Katarzyna Nowak : biuro towarzyskie…co to to nie. w prasie ciężkie czasy nadeszły ale właśnie zabieram się do artykułu

Katarzyna Nowak : przyjaciela sie spotyka a nie szuka jak bluzeczki

Halina N: Widzisz dobry pomysl Ci podsunelam..powodzenia!!!

Katarzyna Nowak:  słaby coś;-)

Halina N:  No wiec Kasiu,nie wiem ,jestem zza wielka kaluza…trudno mi powiedziec o sytuacji jaka jest w Polsce co jest dostepne ,a co jest katastrofa..Musisz sama dokonac wyboru..

Teresa S: ja potrzebuje lepszego zdrowia,kasy i przyjaciela…podobnie jakTy.

Katarzyna Nowak:  przyjaciel na 3 miejscu;-)))

Katarzyna Nowak:  książkę napiszę, co do pracy utrzymam to co mam i dam z siebie więcej, kase najlepiej byłoby wygrac w totka, a przyjaciela spotkac znienacka;-)

Katarzyna Nowak : ciekawe z tym trzecim miejscem, no ale prawdziwe: najpierw trzeba zadbac o siebie by „przyciągnąć” przyjaciela i tego się trzymajmy;-)

Ivona S: ja tylko zdrowka che. wtedy o reszte latwiej

Katarzyna Nowak : hmm pewien pan się zgłosił..TO NIE JEST ogłoszenie matrymonialne, do cholery!

Ivona S:  hahah az spadlam z krzesla

Katarzyna K:  a widzisz Kasia, wystarczy napisać i już masz propozycje ‚przyjaźni’ 🙂

Katarzyna Nowak:  a nie wiedziałam że fb to portal randkowy;-)

Katarzyna K: tu można znaleźć wszystko 🙂

Ivona S:  juz raz tu byla dyskusja o ciekawym poszukujacym przyjaciolki 🙂

Katarzyna K:  ha ha ha xD szukał żony bez czerwonych paznokci

Katarzyna Nowak:  a tak, pamiętam;-)

Ivona S:  chyba nawet na blogu jest cos o tym

Katarzyna Nowak:  a o tym to wszędzie już było, na moim blogu też

Katarzyna K: przynajmniej wesoło jest

Katarzyna Nowak:  Do PANA, który się zgłosił: ja bardzo przepraszam, ale naprawde nie szukam tutaj faceta!

Katarzyna Nowak : w ogóle nie szukam. Kurczę, błyskawiczna reakcja. ale wolałabym w innej dziedzinie;-)

Katarzyna K: xD ha ha ha

Ivona S:  OMG az sie zakrztusilam. ja chce milion dollarow ! moze ktos sie zglosi i mi je da…

Katarzyna Nowak:  no własnie, w tej dziedzinie przyjmuję anonsy;-)

Katarzyna Nowak : i dobra robota tez mile widziana;-)

Katarzyna Nowak:  Iv i Kaśka: ale zgłosił się tylko jeden…cos słabo;-)))

Ivona S:  ale jak szybko

Katarzyna K:  ale nie wiadomo jakiej jakości
!
Katarzyna K:  ?;P

Ivona S:  co do jakosci to zawsze mozna przetestowac. moze akurat…

Katarzyna Nowak:  no nie wiadomo..;-)

Katarzyna Nowak:  Iv chcesz namiar?;-)

Katarzyna K: a może założyć jakieś biuro randkowe?

Ivona S: zajeta chwilowo jestem

Katarzyna Nowak:  i tym sposobe mamy i prace i kasę i…

Ivona S: chociaz jesli ten ktos wyglada jak Clooney to chce 🙂

Katarzyna K: no właśnie 😉

Katarzyna K:  za Clooneya podziękuję

Katarzyna Nowak:  jak Clooney to nie, ale ale

Katarzyna Nowak : a gdzie mamy to biuro założyć? TU???

Katarzyna K: tutaj to sami się znajdą…

Ivona S:  ale,ale jak kto bo jeszcze Clive Owen wchodzi w gre i James Hatfield 🙂

Katarzyna K:  Hatfield jest mój!

Ivona S:  Hetfild… a od kiedy. znam juz taka co twierdzi ,ze On jej Jej 🙂 ja go niedlugo zobacze i to X2

Katarzyna Nowak:  wiem,że zobaczysz, nie wkurzaj mnie już;-)

Katarzyna Nowak:  Ja lubie mało typowa urode

Katarzyna K: a co to jest „typowa uroda”?

Katarzyna Nowak:  no wiesz, taka okładkowa..

Katarzyna K:  znaczy fotoszopowa 🙂
eehhh…

Ivona S:  kiedys podobal mi sie Lars az do momentu dvd Some kind of monsters. zobaczylam jak cos jadl i wycieral palce o sofe… przeszlo mi i na Jamesa sie przerzucilam 🙂

Katarzyna Nowak:  James się podoba niestety wielu kobietom, bo ma to coś

Katarzyna Nowak:  pasja w oczach

Ivona S:  tak. w maju. http://www.metallica.com/tour_overview.asp
METALLICA.com | Tour
http://www.metallica.com
The official website for all things Metallica.

Katarzyna Nowak : mam ich koncerty na dvd, płyty, dokument o nich, mania jakaś

Katarzyna Nowak:  ale James jest b męski a ja lubie taka…zndrogyniczność

Katarzyna Nowak:  androginiczność miało być..

Katarzyna K: na szczęście nie groźna póki co 🙂 on ma takie kurwiki w oczach cudne 🙂

Ivona S:  bieber sie nada? 🙂

Ivona S: ) Renata mi sie przypomniala

Katarzyna K:  żeby wywołać wymioty to i owszem 🙂

Katarzyna Nowak:  nieee, raczej , może David Hemmings w Powiększeniu..

Katarzyna K:  Anthony Hopkins może być 🙂 i Jeremy Irons 🙂

Katarzyna Nowak : Curtis….no tak błysk to ja nie potrafię podać;-))

Katarzyna Nowak:  Irons tak

Katarzyna Nowak:  Fiennes

Ivona S:  Fiennes odkad obejrzalam Wichrowe Wzgorza 🙂

Kleopatra :  Hehe, ja jestem androgyniczna, tylko nie tej płci :)))

Katarzyna Nowak : w roli jako Heathcliff

Katarzyna Nowak : androgynicy ..wiesz, ze najlepiej przystosowani? Ale nie podoba Ci się Cate Blanchet czy Tilda? A one mają taką urodę

Katarzyna K:  Finnes też może być 🙂

Ivona S:  ja tam jakos od lat trzymam sie Clooneya jesli chodzi o urode i aktorow. Jesli o talent idzie to Hopkins choc duzo starszy niz bym chciala

Katarzyna K  :Hopkins i Irons im są starsi tym lepsi 🙂

Katarzyna Nowak : racja z tym że starsi…niewielu to ma

Katarzyna Nowak:  nawet cukierkowaty Brad Pitt się wyrobił

Katarzyna K: nieee…

Kleopatra :  Zresztą, co tu dużo mówić: z tego, co zauważyłam podobają mi się kobiety podobne w jakimś sensie do mnie. Czyli potwierdza się moja teza o tym, że ‚szukamy siebie w innych’ oraz ‚kochamy też siebie w innych’

Katarzyna Nowak:  a to możliwe..

Kleopatra :  A uroda to nie wszystko.

Katarzyna Nowak:  napisałam to wcześniej

Katarzyna Nowak:  wiesz Kleopatro, pasja w oczach, osobowość…. etc

Katarzyna Nowak: ale nie jestem turpistką

Kleopatra :  Hehe, ja też nie. Wolę jednak byś do mnie mówiła po imieniu 🙂 Małgorzata, miło mi 😉

Katarzyna Nowak:  ok. nie no, troche urody by sie przydało, nie udawajmy jak faceci, którzy w zywe oczy kłamią że w kobiecie najseksowniejszy jest mózg. Tak moga mówić neurochirurdzy chyba…

Kleopatra : ?:)))))

Kleopatra : Ale, ale…znam kobietę, dojrzałą, starszą nieco ode mnie czyli w wieku przekwitania. Uroda…hmmm, rzec by można baardzo przeciętna, nic, po prostu nic. I jest piękna, przecudownie piękna, bo nosi to w sobie i to promieniuje. Spośród czterech, które u niej pracują, wszystkie są od Niej ładniejsze. Tylko Ona jest fascynująca 🙂

Katarzyna Nowak:  znam tez taką . Jedną.

Katarzyna Nowak:  jest po prostu brzydka. Ale potrafi być piękna. I szalenie fascynujaca

Kleopatra:  A moja jest piękna zawsze 🙂 Przy tym bardzo mądra, inteligentna, dobra kobieta 🙂

Katarzyna Nowak : ja jestem inteligentna, dobra ale niemądra;-(

Kleopatra :  Hehehe. Przykro mi – nie jesteś w moim typie 🙂

Kleopatra : Ooo, chyba powiedziałam głupote…

Katarzyna Nowak:  przeżyję jakoś…

Kleopatra : Głupotę, bo mi wychodzi, że mam ściśle określony typ, ALE jak co do czego to typ się nie liczy :)))

Katarzyna Nowak:  w sumie nie liczy się. Mnie się podobaja tacy faceci z nuta kobiecości, ale wiadomo że jak co do czego to ważniejsze są inne aspekty..

Katarzyna Nowak : ?”Czy wiesz przynajmniej, dlaczego podobasz się kobietom? Jestes dość przystojny, ale nie o to chodzi, uroda to tylko detal. Tu chodzi o coś innego..

Katarzyna Nowak ?- „No to powiedz”

Katarzyna Nowak : ?”To proste: masz intensywne spojrzenie. Pełne pasji. A tego właśnie szukają kobiety. Jeśli we wzroku mężczyzny widzą energię, pasję, wtedy uważają go za interesującego”

Kleopatra : Oj, nie gadaj ze sobą, bo to trąci schizą 🙂

Kleopatra : Ale to jest bardzo ważna kwestia. Feedback.

Katarzyna Nowak : ?” Oczywiście kiedy ta pasja nie dotyczy ich samych, ale jakiegoś dzieła sztuki, kobiety nie potrafią tego dostrzec…przynajmniej na początku”.

Katarzyna Nowak : nie gadam ze soba, tylko czytam „Mapa i terytorium”

Kleopatra : Kiedy chodzi o życie, wszystkie mapy można sobie schować..

Katarzyna Nowak : a jak nie ma feedback? Lub jest ale…potem jakby zanika? Zrtesztą nieważne

Katarzyna Nowak:  wiem o tym. Mówię o książce, dobra jest

Kleopatra : Ja np. dostaję bardzo kiepski feedback od ludzi i to jest bardzo niedobrze dla mnie, bo ja siebie nie widzę..

Kleopatra :  W związku z tym mam słabe pojęcie o sobie.

Katarzyna Nowak:  tak, ja czasem dostaje ale nie wiem na ile prawdziwy

Kleopatra :  Jest jeszcze inna kwestia.

Katarzyna Nowak:  jaka?

Kleopatra :  Opiszę Ci.
Ja ogólnie uważam się za dość piękną, choć zbyt mało otrzymuję potwierdzeń tego faktu…Ale była sytuacja (właśnie ze wspomnianą wyżej kobietą), kiedy popatrzyła na mnie w sposób ‚z góry’. I wiem, że był to przejaw pewnego rodzaju poczucia …
uświadomilo mi to również (banał), że dla kogoś nawet bardzo atrakcyjnego fizycznie, atrakcyjny może być ktoś całkiem przeciętny. No bo przecież nie będziemy się gapiś w lustro i się kochać w sobie 🙂

Kleopatra : A na codzień, większość czasu nie widzimy siebie. Tylko innych 🙂

Kleopatra :  Hurra, odkryłam Amerykę. Po raz enty 🙂

Katarzyna Nowak:  Dodładnie tak.

Katarzyna Nowak:  ale wiesz, przydałoby się czasem potwierdzenie – czy jakkolwiek to nazwać – że jest tak jak uważamy

Katarzyna Nowak:  dla jednej osoby piękna (miłoby by było gdyby jakoś to potwierdziła), dla innej zwykła, normalne…ale niektórzy mają w dobie to coś i to jest cholernie widoczne

Katarzyna Nowak : w sobie;-) (ale przez całą dobe za to
!
Kleopatra : Tak, masz rację. To, co dla jednego piękne, dla drugiego niekoniecznie. I myślę, że podobnie jest z ‚tym czymś’.

Katarzyna Nowak:  możliwe, choc „to coś” ma tak niewielu ludzi, że raczej jest zauważalne. Tylko nie dla osób powierzchownych, szukających okładkowej urody

Kleopatra:  Ja sądzę, że niekoniecznie jednak. Dla jednej czy kilku osób ‚to coś’ możesz mieć Ty. Dla innych nie. I to nie kwestia płytkości spojrzenia, tylko odmienności.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

