Przestawiam się (czyli coś w rodzaju „postanowienia noworoczne” );-)

Znowu;-)

Uwielbiam siedzieć nocami, ale potem ciężko wstać, a tak wcześnie robi się ciemno.

Ale skoro udaje mi się utrzymywać dietę i jeszcze są efekty, to wszystko się uda;-)

Musi.

Dieta, niby nieważna sprawa, a jednak to kwestia silnej woli, którą mam, jak się okazało.  Czuje się silniejsza. Oczywiście, nie jest to żadna idiotyczna krótkotrwała dietka, tylko zmiana sposobu jedzenia już na zawsze.  I, co za tym idzie, trybu życia. Choć tak całkiem nie. Przecież nie będę nagle chodziła spać z kurami i z nimi wstawała. Ani też nie będę chodziła spać, kiedy kury wstają;-) W każdym razie po raz setny próbuję się przestawić i nie wiem, czy przypadkiem nie na siłę?  Po cholerę mam wstawać o 8 rano? To, co mam do zrobienia nie zależy od godziny.  No to jeszcze się zastanowię…:-) A nocne rozmowy? Tego na pewno się nie wyrzeknę;-)

To zostały  teraz dwie bardzo ważne sprawy do załatwienia, zrobienia  i będzie ok.

Proszę trzymać kciuki! To ważne…

Naprawdę szalenie ważne, dlatego pewnie mam te niepokojące sny.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

2 responses to “Przestawiam się (czyli coś w rodzaju „postanowienia noworoczne” );-)

Skomentuj

