Gubię się…

we własnym mieście, w okolicy, w hipermarkecie, w lesie, wszędzie! Nie znam nazw ulic, bo po prostu chodzę. Wczoraj wracałam od koleżanki, 15 minut ode mnie piechotą. Ale ja szłam dwie godziny, bo miałam iść bulwarami. No to poszłam, ale nie w tę stronę, co trzeba. W efekcie przemierzyłam całe bulwary, mając serdecznie dosyć, doszłam za daleko, wreszcie skręciłam gdziekolwiek i cudem okazało się, ze „gdziekolwiek” to jest  właściwa droga.

Podobnie było tydzień temu, zrobiłam wielkie koło by dostać się do dzielnicy, która jest po prostu za najbliższym mostem.

Dodam, że sprawdzałam na interaktywnej mapie Krakowa.

Nie wspomnę jak na rowerze pojechałam do Kryspinowa. Wróciłam. Okazało się, że zapomniałam torby ze wszystkim. No to wracam. Rower się zepsuł w połowie drogi, ale mam szczęście: widzę obok mechaników. Zostawiam im rower i do autobusu. Niestety, nie w te stronę. Do tego miałam biała bluzkę, a na niej odbite plamy ze smoły. Wysiadam. Idę. Trafiam. Torba leży dokładnie tam, gdzie ją zostawiłam. Ze wszystkim w środku. Znów do autobusu i do mechaników. Przejechałam przystanek za daleko. Wróciłam się. Mechanicy na mój widok (usmolona bluzka i czerwona twarz) oddali rower nie pytając nawet o kasę. Dojechałam do domu w ciężkim stanie:-)

Nie wiem, na czym to polega. Chyba powinnam zrobić kurs pilotażu.

Myślałam kiedyś o kompasie, ale przecież nie umiem się nim posługiwać.  Zawsze mi się wydaje, ze północ jest przede mną, wschód po lewej,zachód po prawej…

Jedyne, co pozostaje to kupić GPS 🙂

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

2 responses to “Gubię się…

Skomentuj

