Kinomania

Tak, dopadła mnie ostatnio kinomania.  Chyba z pół roku nie byłam w kinie, jak nie dłużej.  Nadrabiałam więc zaległości.

Nie jestem recenzentką, ale wyjątkowo podobała mi się:  „Rzeź” Polańskiego (kompletnie nie w jego styku),

„Wszystkie odloty Cheyenne’a”,

„Drive”,

„Jestem miłością” i

„Nietykalni”.

Zobaczyłam tez „Purpurowe skrzypce”  i stary film pt.  „England, my England” ( o Purcellu, którego często słucham).

Całkowicie zawiodłam się na „Chloe” –  zapowiada się ciekawie, a kończy banalnie.

Podobał mi się „Szpieg” z Gary Oldmanem (jednym z moich ulubionych aktorów) i zaczęłam oglądać dokumenty Herzoga, jest ich w sumie czternaście.  Warto zobaczyć wszystkie.

P.S. Jakby ktoś chciał wiedzieć, co u mnie (poza kinomanią), to pracuję, prowadzę warsztaty pisania on-line i w realu, spaceruję ( a raczej maszeruję) i wciąż jestem na Dukanie. Jeszcze pół roku mnie czeka – tak zwana III faza. Jakoś nie odczuwałam żadnych dolegliwości, nie miałam osłabień, o których tyle się mówi.. Przeciwnie!   Nie wspominając o tym, ze w ten sposób wróciłam do swojej wagi (zaniedbałam się ostatniej zimy, siedząc głównie przed monitorem).

Aha! Przeniosłam się też w inny rejon miasta, cichszy. Wieczorami słychać tu co najwyżej szczekającego psa, a na Kazimierz mam i tak niedaleko. Lepiej go odwiedzać niż  tam mieszkać. Zdecydowanie lepiej.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

