Długi weekend był stanowczo za długi

Wytrąca z równowagi, zwłaszcza jak się nie pracuje na etacie i nie wykorzystuje wolnych dni na wyjazd za miasto.

Tak jakby codziennie była niedziela.

Centrum unikałam:

Majówka w Krakowie: defilada i pokaz sprzętu wojskowego, Lekcja Śpiewania „Majowa Jutrzenka”, spotkanie mieszkańców różnych narodowości, impreza „Bezpieczna Majówka”, koncert pod oknem papieskim, marsz z flagami.
A to tylko niektóre..

Wybrałam się na spacer, przytargałam gałąź

przedzierałam się przez krzaki,  wylądowałam na ogródkach działkowych, widziałam dziwne dekoracje typu sztuczny pies i sztuczny kot naturalnej wielkości i jeszcze sztuczne grzybki plus jakaś postać dziwnie nasuwająca skojarzenia z praktykami czarnej magii .

Gwałtowne zmiany pogody ominęły Kraków, ulewa i ochłodzenie dotarły dopiero w niedzielę, ale nabawiłam się tylko bólu głowy i ogólnego chaosu.

Zabieram się zatem do porządkowania plików, tekstów i przede wszystkim do przygotowania e-booka, który zamierzam wydać.

Chciałam zrobić mini ogródek na tarasie, ale po przeczytaniu tej porady, jakoś się zniechęciłam:

” Pracę ułatwi piła tarczowa, taśma szlifierska, ołówek, klej do drewna, pistolet do klejenia Glue Gun 930 i odpowiednie wielofunkcyjne narzędzia (np. Dremel 3000, Dremel Versatip z końcówką do wypalania w drewnie, Dremel Trio z frezem).” 🙂

O matko! Jutro Kraków rozpoczyna świętowanie Euro;-(  „Maskotki, flagi, spotkania z zawodnikami” , puchar jak święty Graal…o nie !

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

