Nie mogę się doczekać;-)

Kiedy będę mogła więcej napisać o filmie „Kasika Mowka”.

Na razie pracujemy wstępnie nad scenariuszem, ale wciąż jest 85 %  pewności, ze film będzie w kinach w przyszłym roku.

Jak to zwykle bywa, nie wszystko zależy od nas, choć mamy  silną wolę i działamy!  A reż. tętni optymizmem.

Ja trochę obgryzam paznokcie z nerwów;-)

(tak serio to  nie obgryzam paznokci, ale tak się pisze i niech tak zostanie:-)

Staram się nie napinać za bardzo, bo wtedy zazwyczaj się nie udaje.

Jeszcze jakieś dwa, trzy tygodnie i mam nadzieję, ze wreszcie będę mogła opisać całą historię.

{P.S. A mój e-book (komedia!)  już prawie gotowy. Jeszcze okładka i będzie do kupienia;-)}

Zdecydowałam się na e-book, bo wedle krytyków „wpisałam się w nurt mrocznej literatury” i taką też planuje kolejną – papierową – powieść.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

3 responses to “Nie mogę się doczekać;-)

Skomentuj

