Uwaga, spotkanie autorskie!

Córka Czarownicy – Katarzyna T.Nowak w Bookarni

Z niezwykłą przyjemnością zapraszamy Was na spotkanie z Katarzyną T. Nowak – dziennikarką m.in. „Gazety Krakowskiej”, „Przekroju”, „Twojego Stylu”, prywatnie – córką Doroty Terakowskiej, pasierbicą Macieja Szumowskiego i siostrą Małgorzaty Szumowskiej.Autorka niezwykle entuzjastycznie przyjętej przez czytelników opowieści o swojej matce pisarce – „Moja mama czarownica. O Dorocie Terakowskiej” (WL, 2005), a także dwóch elektryzujących i po mistrzowsku napisanych powieści: „Kobieta w wynajętych pokojach” (

WL 2007) i „Kasika Mowka” (Wl, 2010), opowie nam nie tylko o sobie i swoich książkach, życiu krakowskiej bohemy, ale także o najbliższych planach zarówno tych, związanych z literaturą i… filmem, oraz o pewnym dojrzewającym (bardzo, bardzo szybko) projekcie :)Katarzyna T. Nowak o sobie:
Nie zmieniłam nazwiska na Terakowska – mimo próśb mamy – ale i tak wszyscy mnie z nim kojarzą. Mama chciała bym się tak nazywała, ponieważ jestem niejako ostatnia z rodziny Terakowskich. Wychowałam się w artystycznym domu Doroty Terakowskiej i Macieja
Szumowskiego: moja siostra Małgosia poszła w ślady taty, a ja – mamy. Mieszkam w starej
krakowskiej kamienicy na Kazimierzu z kotem Trumanem. Lubię gotować, ponieważ robię to… rzadko. Wolę poczytać, np Trumana Capote’a lub Iana McEwana.Lub po raz kolejny obejrzeć „Słonia” Gusa Van Santa.
Wkrótce rozpoczną sie zdjęcia do filmu „Kasika Mowka” na podstawie książki autorki. scenariusz : Katarzyna T.Nowak i Magdalena Piekorz, reżyseria: Magdalena Piekorz.Prowadzenie: Izabela „Cradre” Nowak.
Wstęp: wolny.Serdecznie zapraszamy!25 X 2012 o 18.30 , Bookarnia, Sopot , ulica Haffnera 7/9

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

