Pierwszy śnieg tej zimy

100_1554za oknem ładnie, tu nie jest szaro buro jak w centrum Krakowa. Truman szaleje, bo jeszcze nigdy „na żywo” śniegu nie widział.

a to kotek, który już niedługo będzie u mnie:

KOTEK

O cholera! Zapomniałabym. Przecież 1 grudnia zostałam ponownie ciotką. Tym razem mam siostrzenicę:-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

One response to “Pierwszy śnieg tej zimy

  • sympatyk

    Pewnego jesiennego popołudnia , usłyszałem za sobą miły kobiecy głos…………Przepraszam ,czy można pożyczyć tą huśtawkę ? Czemu nie odpowiedziałem. Teraz już nie jest tak potrzebna. Jeszcze w tamtym roku opalała się na niej moja mama. Lecz już jej nie ma…… Huśtawka pozostała opuszczona, może służyć dalej. Minęły dwa miesiące, kot upodobał sobie jej dach do jesiennych kąpieli słonecznych, czasem ktoś na niej przycupnął. Wreszcie spadł pierwszy śnieg i……..po raz pierwszy nikt sie nią nie zainteresował.Zamiast być jak co roku rozłożona na zimę stoi zasypana śniegiem i niszczeje. Na wiosnę nie będzie już huśtawki,czy tylko huśtawki…….czas pokaże.

Skomentuj

