Żadnych postanowień noworocznych

To moje jedyne postanowienie, niech będzie że noworoczne.

Ogólnie jestem wkurwiona i podminowana, bo już mam całe sceny do nowej książki w głowie, tylko jeszcze nie zaczęłam pisać. Ale  blokada mija, już zapisuje tony kartek  i piszę w głowie, jak to ja. Nigdy nie mogę uwolnić się od powieści, nad którą akurat pracuje, cały czas mam ją w myślach. Nie czytam wtedy nic, ewentualnie kryminały.

teraz jeszcze kwestia wydawcy. Dotąd po konspekcie i około 30 stronach dostawałam umowę, zaliczkę i deadline. Teraz nagle wszyscy chcą całą książkę. Lepiej mi się pisze, gdy mam wyznaczony termin. Dlatego jeszcze szukam , może znajdę jednak wydawcę a jak nie to i tak zacznę bo chyba sobie w łeb strzelę z tego podkurwienia. Pracy przecież nie mam, gazety nie przyjmują tekstów, ale jeszcze spróbuję tylko ze to już marne szanse.  Więc sprzątam, robię zakupy, gotuje i co? I się wkurwiam.

No, ale wkurw to najlepsza motywacja do pisania;-)

A przy okazji: moje książki można między innymi  zamówić tu:

Wydawnictwo Literackie

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

One response to “Żadnych postanowień noworocznych

Skomentuj

