Na wiosnę…

Jeszcze całkiem niedawno pisałam o organik  – panik, a teraz, przypadkiem, sama się w to wkręciłam. Zaczęło się zdrowego od razowego chleba na zakwasie z piekarni Józefa Wilka, kosztuje prawie 10 zł, ale  zachowuje świeżość przez dwa tygodnie. Teraz jestem na oczyszczającej diecie z kaszy jaglanej. Dzień trzeci (powinno się być 14 dni).  Dziś jem ugotowaną kaszę z duszonymi gruszkami, jabłkami i orzechami, posypaną cynamonem.

Nigdy nie byłam maniaczką organik, bio  czy eko, ale postanowiłam używać zamienników mąki i cukru by np.  jeść swoje  ulubione naleśniki i nie tyć przy tym.

Większość zakupów robię tu: Stragan ekologiczny na Placu na Stawach.  Smacznie i -w przeciwieństwie do sklepów eko ( gdzie eko często jest tylko nazwą na opakowaniu) – prawdziwie i tanio.

45865_116569168527201_56233015_n6028_126476234203161_375112460_n100_2248100_2249

Po zimie ważę 60 kg i chce cztery zrzucić no i już na stałe wprowadzić te produkty do swojej diety:-)

Tylko wiosny coś nie ma, minus dziesięć i śnieg;-(

Moje okolice 531689_10151607789769954_21205106_nfot. Magdalena Głąbik-Mierzwa

No i muszę zacząć dietę oczyszczającą od nowa, bo aby działała, kaszę trzeba jeść samą, lekko przyprawioną. Zacznę po świętach. Ciekawe jak długo wytrzymam, bo nie jest zbyt smaczna:-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

6 responses to “Na wiosnę…

Skomentuj

