Nerwy

Umowa na biografię podpisana, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie, stres mam taki, że palę już dwie paczki dziennie. Ciągnie mnie tez moja powieść, ale dwóch srok za ogon nie pociągnę. Nie rozdwoję się. Bardzo mi zależy na moim nowym wydawcy i nie chcę dać plamy a tu kłody pod nogi, niestety. W razie czego zmienimy bohatera biografii, ale i tak się okropnie stresuję.

Na szczęście, co mnie okropnie cieszy, wiem już na sto procent, ze powstanie film „Kasika Mowka”. To nie będzie wielkie haloo ale dla mnie to bardzo ważne, jakiś krok naprzód.

Ostatnio zaczęłam pisać do powieści a przecież nie mogę, bo muszę zająć się biografia. Umowa w końcu podpisana!

A powieść mnie ciągnie bo te niewypowiedziane słowa, zdania mnie męczą. Powstanie na pewno. Tak czy siak. To może być moja ostatnia powieść, ale powiem w niej wszystko, co mam do powiedzenia. Lekko nie będzie;-)

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

