Single

Taki tytuł będzie nosiła komedia romantyczna, która ukaże się na rynku jesienią. Skoro wszyscy tak świetnie prosperują pisząc romanse, postanowiłam spróbować sił i w tej dziedzinie; może stanie się to jakimś sposobem na zarabianie? Co nie znaczy, że zamierzam rezygnować ze swojej literatury i przerzucić się na tę lżejszą. Chce pisać komedie romantyczne a jednocześnie swoje dość ponure powieści. Owcę wysłałam do kilku wydawców, o wiele trudniej wydać taką książkę niż romans, co mnie nieco frustruje. Ale skoro przy swoich powieściach widzę tylko zaliczkę, to musiałam coś wymyślić, skoro nie pracuję już jako dziennikarka. Skończyły się zamówienia.

Bardzo mi zależy na wydaniu Owcy w krzakach dzikiej róży, uważam, że nie jest to zła książka. Magda Piekorz jest już zainteresowana ekranizacją,więc nie może być zła. Na razie wysłałam i czekam.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Skomentuj

