Będę pisała książkę o próbie porwania samolotu, w której brałam udział

Mam zlecenie od Wydawnictwa Otwartego, filia Znaku. Próba porwania miała miejsce 13 grudnia 1980 roku, miałam 16 lat. Oto reportaż telewizyjny na ten temat:

pt Bombowa historia, serdecznie polecam.

About katarzynatnowak

Moje książki: " Moja mama czarownica. Opowieść o Dorocie Terakowskiej" (Wydawnictwo Literackie, 2005); "Kobieta w wynajętych pokojach" (WL 2007); 'Kasika Mowka" (WL 2010). Jestem pisarką i dziennikarką. Motto: "Przelanie na papier tego co w sobie najlepsze i co najgorsze, bo wtedy odkrywamy nagle, co w nas tkwi, a o czym być może nie wiedzieliśmy. Stąd każda powieść jest specyficzną autobiografią pisarza. Jego radości, ale i jego demonów." M.V. Llosa. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest katarzynatnowak

Dodaj komentarz